Holland Naturally

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) heeft op dinsdag 28 februari 2012 in Huize Hoevelaken de aftrap gegeven voor het internationale evenementjaar "Holland Naturally....featuring Floriade 2012" Voor "Holland Naturally" is de Floriade een uitstekende katalysator. Met deze campagne wordt de natuurlijke kwaliteiten van Nederland onder de aandacht van vele toeristen uit binnen- en buitenland. Dit NBTC-project is in samenwerking met de Stichting Samenwerkingsverband Nationale Parken (SNP), de 20 Nationale Landschappen en diverse natuurbeschermingsorganisaties tot stand gekomen. Deze samenwerking wordt ook na het evenementsjaar voortgezet.Het evenementsjaar is opmaat voor een structurele samenwerking tussen toerisme en natuur.

Er is een internationale website ontwikkeld in het Nederlands (www.lekkerwegindenatuur.nl), Duits (www.hollandnaturland.de) en Engels (www.hollandnaturally.com)
Wereldwijd voert het NBTC een PR campagne om meer bekendheid te creëren voor het Nederlandse natuuraanbod. Daarnaast wordt in de buurlanden België en Duitsland en op de binnenlandse markt een marketingcampagne ontwikkeld onder het motto "Actief genieten in de natuur".

 

print